Olivers vinterutstyr

Jeg har fått flere spørsmål om Olivers vinterutstyr (unnskyld til de som spurte for lenge siden, jeg ville ha bilde av Oliver i dressen før jeg laget innlegg og har ikke fått somlet meg til det før nå).

Dette er utstyret Oliver har hittil:

– dress fra Didriksons fra mommo og gjengen (tror det er denne)

– vintersko i skinn med ullfor fra Kavat (herfra)

I går fant vi også ull-luen fra Joha som Oliver fikk av moffa i fjor og den passer fortsatt.


(bilde fra januar i fjor)

Luen likner veldig på denne som Oliver ønsker seg til jul, bare at den har nå har lengre “topp”.

Han har også noen ullvotter fra Name It her, og en litt større lue fra Sparkjøp her.

MINI WOOL MITTENS BOY, POOL, list Klaffelue m/norsk flagg

 

 

 

Har dere kjøpt inn vinterutstyret enda? 





8 kommentarer
    1. Jeg har kjøpt Kappahl-dresser ettersom de var best i test og fikk atpåtill 25% på de ordinære 699, og støvler kjøpte jeg på Obs tidligere i høst på en kampanje der. Sorel til vanlig bruk og Friends til reserve.

    2. Gro: åh, ble de?:) Oliver har en vinterbukse fra Kappahl som jeg glemte å skrive om, så håper den er samme kvalitet. Sorel har jeg hørt er bra, holdt på å kjøpe noen på salg i fjor, men visste ikke hvilken str Oliver kom til å ha innen de kom i bruk.

    3. Du får ha en fin kveld, og nyt de siste timene av helga! Så stikker jeg innom bloggen i morgen og sjekker ut 🙂 Trenger du nattasanger, vet du hvor du skaffer dem! 🙂

    4. Her har jeg fått Troll dress m tilbehør av svigermor til gutten vår på 2år . Hellyhansen vinterjakke og ecco vintersko. Veldig fornøyd 🙂 Minstejenta på 1 år har parkdress fra skogstad og stonz. Så kjøper jeg vintersko når hun har begynt å gå :))

    5. Anne: Han har ikke brukt den så mye ute enda, så vet ikke hvor varm og slitesterk den er, men den har god bevegelighet og smarte løsninger (som to fliker foran glidelåsen for at det ikke skal snike seg kald luft inn, og mykt stoff rundt håndleddene) så hittil er vi fornøyde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg