Hjemme hos oss: Soverommet og kles”skapet” mitt

For en stund siden la jeg inn litt bilder fra leiligheten vår etter spørsmål fra lesere. Jeg glemte å legge inn bilde av soverommet og etter en påminnelse har jeg nå somlet meg til å ta bilder. Siden vi har valgt å bosette oss på Oslo vest her Roar har alle vennene sine og bestemor og bestefar bor like ved har vi ikke råd til eget soverom til Oliver, så han deler rom med oss. Vi vurderer å flytte over grensen til Bærum for å få eget soverom til Oliver, men enda går det bra å dele.

Mamma og pappas seng.

Olivers hjørne. Vi har tatt av den ene siden fordi Oliver ikke likte sprinkelsengen da han var yngre, men nå som han bare klatrer ut har vi satt den åpne siden inn mot veggen til vi er klar for å snu den igjen.

Klesskapet mitt. Dette er klærne jeg bruker til daglig. Vinter- og sommerklær ligger i skapet bak sammen med sengetøy og Roars klær. Oliver har et klesskap i stuen av praktiske årsaker (det er ganske kaldt på soverommet vårt, så det er bedre å skifte fra pysj til dagklær ute i stuen).

Rotehjørnet vårt. Sjekk kassetv’en min. Kjære gamle kassetv’en min med VHS-spiller innebygd.

Noen interiørblogger er jeg jo ikke, men jeg har redd opp sengen helt selv og lagt på et pledd i enden. Flink hva? Hehe.

 

For å se resten av leiligheten kan du trykke her.

 

6 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt de dinosaurene og bokstavene?:) de var så flotte. Liker bloggen din foresten, du har bestandig så mange gode tips på lur 🙂

    2. Så utrolig søtt med krakken ved sengen! Det er vel så Oliver kommer seg opp? Uansett er det et “tips” jeg kommer til å ta med meg når E blir litt eldre og kan tusle inn til meg selv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg