Vi tester: Å kaste Motorola Defy ned en heissjakt og la den ligge der en helg

Vel, kanskje ikke kaste, men jeg klarte faktisk å miste mobilen min ned i heissjakten på Oslo City. Den falt ut av hendene mine på vei ut av heisen og falt akkurat ned i sprekken mellom heisen og etasjen, slik at den falt ned i bunnen av heissjakten. Jeg klarte jo så klart å gjøre dette på lørdag når vaktmesteren ikke var der, så jeg måtte komme tilbake i dag tidlig og bare håpe på at den overlevde fallet.


Her ligger den forslått og i sjokk

 

Stakkars mobilen min.

Nå har vi reddet telefonen min, og utenom at den hadde gått tom for strøm levde den i beste velgående. Jippi.

 

2 kommentarer
    1. Det er jo maks uflaks at den faktisk faller ned i sprekken da;p Tørr nesten ikke å ta opp telefonen min fra lommen når jeg er i heis jeg,er sånn typisk meg at noe slikt skjer;p Men bra at den overlevde da;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg