Jippiiiii! Jeg har fått drømmejobben! Vinn en strikket puff!

For å feire at jeg har fått meg drømmejobben som nyutdannet markedsfører feirer jeg med en ekstra julegiveaway der du kan vinne en av mine strikkede puffer!

Ofte begynner man som assistent når man er nyutdannet, men jeg begynner 2. januar i ny jobb der jeg skal bestemme varesortiment, kampanjeplanlegging, utvikling av emballasje og masse mer moro i en etablert og kjempespennende bedrift. Jeg er så glad!

Så glad at jeg GIR BORT en puff til en heldig bloggleser!

 

Reglene er som følger:

– 1 lodd for kommentar

– 5 lodd for å dele på egen blogg

– 3 lodd for å dele/like på facebook (se knapp i bunnen av innlegget)

Du kan altså få hele 9 lodd om du er skikkelig innstilt på å vinne.

 

Jeg trekker en vinner på nyttårsaften.



52 kommentarer

Siste innlegg