Smarte (og fine) luer med refleks

Må bare vise dere disse smarte luene jeg kom over her om dagen:


(Bilder: Morild Norway)

 

Det er luer med refleks strikket inn i luen. Genialt spør du meg. Lue må man jo ha, så da har man alltid med seg refleks. De finnes i både barne- og voksenstørrelser. Disse skulle jeg hatt da jeg var i tidlig tenårene og synes refleksvest var noe av det teiteste man kunne ha på seg.

Luene er norskdesignet og kommer fra Morild Norway. Du finner dem her.

På tross av at de var litt dyre har jeg lagret de i “ønsker meg”-mappen i favoritter-feltet, for de er jo fortsatt like aktuelle til neste vinter.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg