Når man er litt matlei…

Når jeg blir litt matlei lager jeg meg skikkelige ostesmørbrød i ovnen. Så lett og så mye bedre enn vanlig brødskive med ost.

Jeg og Oliver bruker å ha:

– Kneip
– Ketchup
– Ost
– Pizzakrydder

Helstrøm hadde vært stolt. Hehe.

Oliver bruker ikke å være fornøyd med krydringen min, så å ta på pizza-krydder har blitt hans faste jobb (det og å spise halvparten av osteskivene han egentlig skal legge på brødskivene, hehe). 

Så har vi de inne i ovnen på 200 grader til osten får en gylden skorpe og da er det bare å hugge innpå. Vi glemte faktisk å ta bilde av skivene før vi hadde spist de opp, så det får bli en oppgave til neste gang.

Nesten som små minipizzaer, bare med litt sunnere “deig”.

 

 

5 kommentarer
    1. Ostesmørbrød er ordentlig godt. 🙂
      Jeg har tenkt litt på det med småbarn og elektriske tannbørster, så jeg ringte Braun i dag. De anbefalte ikke at vi brukte elektriske tannbørster til barn under tre år.
      Villa bare nevne det. 🙂

    2. Bruker dere ikke skinke eller fårepølse på??:p
      Man kan jo lage grov pizzabunn, det bruker jeg nesten alltid. Eller halvgrov iallefall:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg