Tisse-sikker reisetrille

Vi har begynt å venne Oliver til å gå uten bleie, og med det kommer det ofte et uhell eller to. For å unngå at vi må vaske setetrekket til vognen hver gang det skjer et uhell har jeg sydd to tisselaken til vognen.


Her har jeg ikke tredd i selene, men det er egne hull til nederste delen av selene



Jeg kjøpte en meter tisselaken på Princess og målte opp sånn ca på vognen der jeg ville ha lakenet. Deretter sydde jeg inn litt på toppen i hjørnene slik at den skulle passe sittestillingen uten å krølle seg. Jeg forsterket også hullene jeg laget til selene helt øverst på toppen. For at det ikke skal bli så veldig klamt tenkte jeg å kanskje ha et lite håndkle under i tillegg selv om det er frotte på lakenet.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg