Tips til rimelig vognpose som passer eldre barn

Siden jeg liker å være forberedt har jeg begynt å se på vinterklær og utstyr til Oliver allerede. Vinteren skal ikke komme som julekvelden på denne kjerringa, nei! På min reise gjennom internett for å finne en vognpose som passer litt eldre barn kom jeg over denne vognposen som jeg bare tipse om:

Åkpåse Bozz Flexi, svart i gruppen BARNEVOGNER & UTSTYR / Soveposer til vogn / Sovposer tillbud hos Köpbarnvagn.se (7350013210426)

Prisen på denne var 695 SEK (svenske kroner). Glidelås på midten av posen, slik at man kan åpne den øverst om barnet vil sitte opp, og knapper øverst for å holde posen unna om man vil ha den brettet ned. Fleecefor inni, som er et godkjent “lag nummer 2” når man skal kle barn om vinteren. Øverst kan man snøre igjen toppen slik at den blir litt lunere og det er mulighet til å åpne nederst i tilfelle poden har litt snø eller slaps på skoene.

Så trodde du kanskje at “ok, det var vel en rimelig pris det, men så sensasjonell at det var verdt å blogge om var det kanskje ikke”. Da skal jeg imidlertid fortelle hvorfor jeg “løp og kjøp(te)” den (haha, jeg løp i hvert fall fra sofaen til dataen etter jeg fant den på mobilen):

DEN KOSTER BARE 170 KRONER!!!

Det stemmer mine kjekke og pene lesere. 170 norske kroner (det er klart jeg må skrive før-prisen i svenske kroner og etter-prisen i norsk valuta for at det skal se enda billigere ut, ikke sant). Uansett valuta er det over 70% avslag og verdt et innlegg på bloggen synes jeg.

Skulle noen andre ha lyst til å “fynda” litt som de sier på svensk (gjøre et funn/kupp på norsk red. anm.) fant jeg posen på Kopbarnvagn.se, nærmere bestemt her. Jeg fikk også med meg en pinlig billig nakkepute og refleksvest, og hele summen inkludert frakt endte på under 400 kroner. Nettstedet er det samme stedet jeg kjøpte barnevognen til Oliver, og siden de har eget lager i Norge slipper man å betale ekstra toll/moms.

 

 

11 kommentarer
    1. Takk for tips! Superbillig 🙂 Da har jeg bestil vinterposen, refleksvest og beskyttelsesbag til reisetrille, kun 477kr! Kupp!

    2. Supert tips!! Men vet du om de har alle produktene på nettbutikken på lageret i Norge også? Må spørre da jeg tenker å handle for ca 1000 kr og vil ikke ende opp med toll osv 🙂

    3. Takk for supert tips! Vurderer å bestille selv, men lurer på hvor mye bruk man har for vognpose når barnet er stort? Det kommer kanskje an på om barnet sover ute eller inne på dagen, men sånn generelt, synes du det er et must med vognpose til en på 1,5 år +?

    4. madame mimosa: Jeg tenkte det samme selv og diskuterte det med mamma, og hun sa at selv da jeg var eldre synes hun det var fint å kunne sette meg i vognen uten å måtte ta på sko og dress og slike ting, rett i en varm vognpose på vei hjem. Pluss at jeg synes det ser så koselig ut å sitte i en lun vognpose på de kaldeste dagene, så jeg kjøpte likesågodt en 🙂

    5. Takk for svar! Det virker jo veldig kjekt å bare kunne putte ungen i posen i stedet for å ta på dress og sko som du sier. Og den posen du har funnet var jo utrolig billig, så kommer nok kanskje til å bestille en… 🙂

    6. Hvor lang tid tok det før du fikk posen ca? Var den varm og god? God plass til en ettåring?Jeg har bestilte den selv i dag 🙂 Takk for godt tips.

    7. Siv: Det tok i underkant av en uke 🙂 den var bittelitt kortere enn jeg hadde sett for meg, men Oliver har grei plass i den og han er 2 1/2. Akkurat nå er den mer enn varm nok, men til vinteren supplerer vi nok med et lammeskinn i bunnen og eventuelt et ullteppe.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg