Bygge hus med stoler og sengetøy

Noe av det koseligste da jeg var liten var å bygge egne hus eller huler. Jeg husker ikke så mye fra jeg bodde på Grefsen der vi bodde da jeg var rundt tre år, men jeg husker godt at jeg hadde et gedigent hus laget av en pappeske. Inni der kunne jeg stå, og jeg hadde egen dør og vinduer man kunne lukke. Mamma har vist meg bilde av det i ettertid, men jeg er overbevist om at hun viser meg bilde av feil pappeske, for på bildet er den jo ikke stor i det hele tatt.

Vi har desverre ingen gedigne pappesker, men vi har tre stoler og masse sengetøy:

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg