Nye varer i Epla-butikken min

Nå har det kommet noen nye varer i Epla-butikken min På Nytt Igjen. Jeg er så gira på disse varene. Noen dager har jeg bare lyst til å åpne en egen bloggshop med alle favoritt-tingene mine for mye billigere priser enn andre nettbutikker.

Trykk på bildene for å komme til varene.

Nøkkelring og nøkkelholder formet som spurver i et lite hus.

Pris: 129 kr

Produktbilde

Heklede blondebånd i 100% bomull. Nydelige til invitasjoner, kort, scrapbooking o.l.

Pris: 49 kr

 

Produktbilde

Alfabetstempel i kjempelekker treeske.

Pris: 159 kr (jeg tror ikke man finner det billigere i noen annen norsk nettbutikk)

 

Hva synes du om de nye produktene?



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg