Ulltruser/ullboxer til barn på nett

Nå har jeg brukt evigheter på å prøve og finne ullundertøy, nærmere bestemt ullboxer til Oliver, så jeg tenkte å tipse om det jeg fant i tilfelle andre sliter med å finne det også.

De hadde desverre ikke nede i str 86 som Oliver trenger, så om noen andre har gode tips tar jeg det imot med åpne armer.

På Name It hadde de i hvert fall noen til 99 kroner:

KIDS WOOL UNDERWEAR THIGHTS, GREY MELANGE, list        KIDS WOOL UNDERWEAR BOXER, GREY MELANGE, list

Her og her.

Jeg får prøve å få tatt en tur til sentrum og se om de har Olivers størrelse der. Jeg lurer bare på om det er viktig med ullboxer, eller om vi bare kan bruke ullstrømpebukse uten noe annet under? Det blir jo fort dyrt å bruke hundre kroner per boxer, når man gjerne trenger flere enn bare en.

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg