Tips til mødre som skal amme til vinteren

Da jeg ammet fikk jeg et tips fra en leser om å bruke sports-BH når jeg ammet. Jeg byttet ikke umiddelbart fordi jeg trodde det skulle være vanskelig å amme med sports-BH, men jeg er i ettertid glad jeg byttet. Mange amme-BH’er gir ikke god nok støtte og brystene kan henge mer enn nødvendig etter man er ferdig å amme. I går fant jeg en annonse for en sports-BH med ull innerst mot huden:

Jeg fikk jo brystbetennelse noen uker etter fødsel, og jeg vil oppmuntre alle ammende til å bruke ammeinnlegg i ull. Med denne sports-BHen i ull er man enda litt mer beskyttet mot brystbetennelse fra kalde bryster.

Tilbudet er på Apotek1 som har alt ulltøy for voksne på 30%.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg