Dekorere egen matboks

Istedenfor å kjøpe dyre matbokser med Lynet McQueen på, fant jeg ut en måte å gjøre matboksene hakket mer personlige på ved hjelp av en sprittusj.

Jeg kjøpte bare inn et sett billige matbokser (tror det var 16 forskjellige bokser for under femtilappen) på IKEA, så fikk Oliver dekorere en og jeg dekorerte en etter Olivers ønske.

Nå som jeg ser resultatet burde jeg kanskje stoppet han litt før. Det begynte som et hode og et øye og hår, men så ble det plutselig masse hår, og enda mer hår, og til slutt ble det bare en sau. Eller noe. Som den resultatmammaen jeg er fortalte jeg han ståa og sa at dette ikke holdt. “Dette er jo bare kluss og tull” prøvde jeg å fortelle han, men hver gang han fortalte hva det var han hadde tegnet kom han på en ny historie som virket overbevisende nok, så det fikk holde. Så lenge han selv ser hva det er og det ikke bare er giddeløs klussing skal jeg selvsagt ikke si noe på det.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg