En Lars Monsen blandt mødre

På samme måte som at jeg fikk lov til å bruke kniv da jeg var yngre synes jeg Oliver skal lære seg å bruke kniv. Selv om jeg kanskje ikke var fullt så ung som Oliver da jeg begynte å skjære med skarp kniv tror jeg at det er sunt å få prøve seg litt. Det blir ikke sløying av fisk eller spikking av trepiler helt enda, men Oliver var ganske stolt uansett da han fikk bruke en av de skarpe knivene:

Resultatet ble ikke halvgæærnt heller:

…og det var selvfølgelig mye mer stas å spise agurk som Oliver hadde hakket opp helt selv, enn agurk som mamma hadde hakket.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg