En nettbutikk som faktisk har ullplaggene inne

Jeg føler at hver gang jeg oppdager en ny nettbutikk med ullklær til barn er de konstant utsolgt. Nå som Oliver har sluttet med bleie og vinteren nærmer seg med stormskritt er jeg smådesperat etter å finne boxere i ull til Oliver. Bomull innerst når man skal sitte i våt snø er jo som å be om katastrofe. Til min glede fant jeg en nettbutikk som ikke bare hadde ullboxere helt nede i størrelse 2 år, pluss at de også hadde masse annet ulltøy, i de fleste størrelsene. Jeg har fortsatt ikke skjønt at ikke Nelly.com har mer ulltøy til barn når det de har er utplukket og utsolgt at det er mer frustrerende enn morsomt å shoppe.

Det ble ikke så mye i handlekurven denne gang, men siden ull koster sitt fikk det holde for nå. Butikken jeg snakker om er Boozt.com. Jeg er litt skuffet over reklamene til Boozt, for jeg hadde aldri gjettet at de hadde noe for oss der inne med de reklamefilmene (den med folk som er filmet ovenifra som hopper på en trampoline med et pappskilt med logo. Greit nok at det bygger merkekjennskap, men vi får jo ingen knagger å henge det på. Mote på nett. Javel? For 50-åringer? For barn? For de som skal på byen?). Uansett.

Det som er på vei til oss fra Boozt.com akkurat nå er dette:

Jeg bare elsker disse ulldraktene fra Joha. Tynne nok til at de ikke blir for varme med dyne på og med en genial fot som man kan brette over når man sover og brette tilbake når man skal løpe rundt på varmere gulv i stuen. Helt OK pris også, på 279 kroner.

Ullboxere ble også med:

De hadde flere i ull, men jeg valgte disse i ull og silke i håp om at de skal klø mindre.

 

Denne luen har Oliver hatt hvert år siden han fikk sin første av morfar som baby. Hva er det å ikke like med en lue som er lue og skjerf i ett, og som er i den herligste mykeste tykke ull? Ikke spør meg. 199 kroner og well worth it. Jeg liker best de med en liten topplue oppå, men jeg finner de ingen steder i Olivers størrelse lengre.

 

Er det noen andre enn meg som ikke hadde den fjerneste aning om at Boozt også hadde fornuftige barneklær i ull?

 

7 kommentarer
    1. keowyn: Kjenner følelsen. Hadde det ikke kostet penger for faktura på varene hadde det vært hakket lettere å velge det. Forutsatt at man husker å betale da, hehe. Har tabbet meg ut på en sånn en gang. Det ble en dyr kjole for å si det sånn 😛

    2. Åå, takk for tips! Si i fra hvis du kommer over mer ull 🙂 jeg leter etter tynne ullsingletter til gutt, fant noen her inne.. Skulle ønske det var bare bittelitt billigere, hehe!
      Neste vinter blir det nok ullboxerbruk hos oss også, med dine innlegg friskt i minne er jeg allerede på utkikk etter gode tilbud 😉
      Ha en super dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg