Julegavetips til pappaer

Jeg bor med en sånn mann som aldri vet hva han ønsker seg til jul (utenom sesongkort til kommende Vålerenga-sesong), men som hver jul blir kjempeglad for gavene han får og tanken bak dem. Tidligere har det vært null stress å kjøpe julegave til han, men det er begrenset hvor mange år på rad jeg kan gi han 10 sorte sokkepar og basic t-shirts. Han er ikke av typen som bryr seg så veldig om myke gaver, selv om han er takknemlig for at han slipper å dra og handle klær selv.

En ting han imidlertid er veldig opptatt av er treningen hans. For de som så oss på Oppgrader på TV2, hørte dere nok Sigurd Sollien spøke mye om hvordan Roar skulle få i seg nok proteiner om vi mistet ovnen. Når man bor med en slik muskelbunt (jeg må jo få lov til å skryte litt av trofemannen min) blir det hakket enklere å kjøpe julegave, men gavene listet under passer nok til flere typer fedre.

Her er mine julegavetips til far:

Sony Experia Go, Vanntett mobiltelefon som tåler støt (til mannen som aldri har hatt en telefon som overlevde mer enn noen måneder og har klart å ødelegge to stykker ved å legge vekter på de)
2399,-

Hoover Robotstøvsuger RBC009, vi har faktisk denne robotstøvsugeren. Roar kaller den Geir og det er det nærmeste vi kommer et husdyr her hjemme.
2799,-

Tipakk HVITE sokker, fordi det som sagt er begrenset hvor mange par sorte sokker man kan gi.
99,-

Philips GoGear Dot, mini-mp3spiller som klipses på treningsskjorta og settes rett i datamaskinen.
229,-

Russel Hobbs Stavmikser 3 i 1, til proteinshakes, smoothies, <sett inn det som passer>
379,-

– I tillegg liker jeg å gi mine egne “gavekort” på massasje, kinodate, fri fra husarbeid-kvelder og liknende. Cheesy, og en gave som alltid slår tilbake når jeg minst venter det. Husk for all del å sette ett års gyldighet på kortet slik at du ikke må ta husarbeidet i flere måneder i strekk når han finner igjen brukte gavekort i flytteeskene.
Priceless,-

 

Alle bilder og priser fant jeg på Ellos.

 

Har du noen gode gavetips til pappaer?



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg