Julegavetips/ønskeliste til gutt 2-6 år

Jeg lovte å si ifra om jeg fant en ny nettbutikk med ullklær til barn på nett som ikke var utplukket i størrelser, og jeg har nå funnet en til. “Problemet” er at det ikke bare er en nettbutikk med ullklær, men så mye annet jeg har lyst til å kjøpe. Nettsiden er Miinto.no og er vel strengt talt en samling forskjellige butikker på samme nettsted. Heldigvis har de forskjellige butikkene barneklær i helt min gate, og årets julegavetips til gutter på 2-6 år ble plutselig en ønskeliste til Oliver.

Foret barnehagestøvel fra Bisgaard, kr 899, nå kr 629,-

Lue i ull med refleks fra Morild, kr 299

Tøff trebil fra VILAC, kr 295

Baggy ullbukse fra FUB, kr 459

Spiseplate fra Silly U, kr 99

Brunstripete ullvotter fra FUB, kr 249

 

Jeg kjenner lommeboken brenner allerede.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg