Juletreet i boks

Nå har vi handlet oss vårt aller første ordentlige juletre. Tidligere har vi jo feiret andre steder enn hjemme, så da har vi bare hatt et lite juletre i potte. Det var stas når hele vår lille familie dro ut for å kjøpe stort tre.

Vi har vanligvis tradisjon med å pynte treet lille julaften i min familie, men det spørs om jeg klarer å vente til da.

Når pynter dere treet?

P.s. Angående hemmeligheten, så kan jeg røpe at jeg ikke er gravid, og at det er noen som har gjettet riktig. Hihi.

3 kommentarer
    1. Det med å oynte treet har jeg lurt veldig på hvordan vi skal gjøre og,- og ikke minst når.. Skal Storm være med å pynte, eller skal han våknet opp på julaften og treet være ferdig pyntet? Skal vi pynte en uke før, eller enda tidligere..
      Vi har ikke pyntet noe tre enda, så svaret har vi ikke helt funnet ut enda..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg