Nytt i nettbutikken min

Må bare dele disse nye varene jeg har fått i epla-butikken min. Jeg er helt forelsket og har to av de selv. Det er en mobilveske og lommebok i ett: 

Denne lommeboken har jeg med meg i lommen eller hånden om jeg bare skal en rask tur ut, eller så har jeg den i vesken slik at jeg lett finner både mobil og penger om jeg har med en større veske. Jeg bare elsker fargene på disse. 

Den grønne finner du her og den rosa her. (NB, det er kun én av hver, ettersom de egentlig var tenkt til meg selv, men jeg klarer meg med de to jeg har allerede). 

Hva synes du? 


4 kommentarer
    1. Så syykt smart! Jeg har egentlig veldig lyst til å kjøpe en sånn! Bare håper jeg får lov av mamma, hahah!! PS: Det hadde vært utrolig hyggelig om du ville skjekket ut bloggen min og kommentere en liten kommentar! Veldig fin blogg forresten!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg