Konkurranse: Vinn skulderpynt/klessmykker

NB: KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Jeg har startet mitt eget merke “Hyperallergisk”. Der tilbyr jeg egendesignede og andre klessmykker som man kan bruke på de klærne man har allerede. På denne måten kan du få “nye” plagg kun ved å kjøpe et smykke, som du kan bruke på flere plagg. Jeg bruker gjerne skulderpynten på de vanlige dressjakkene mine, og jeg har én på kåpen min. Jeg har fått så mange komplimenter for de fine “jakkene” mine (som egentlig er helt enke jakker med en pynt på seg) at jeg har lagt ut noen for salg i min nye Epla-butikk: 

 

I den forbindelse skal jeg ha en konkurranse der du kan vinne et valgfritt smykke fra Hyperallergisk. 

For å delta i konkurransen må du: 
– Gå inn på nettbutikken http://hyperallergisk.epla.no  og velge ut ditt favorittprodukt
– Skrive hvilket produkt som en din favoritt i en kommentar på dette innlegget (husk e-postadresse slik at jeg får kontaktet vinneren)

Om du deler på egen blogg eller andre sosiale medier får du 2 ekstra lodd.  

Vinneren vil bli annonsert om en uke. 

Lykke til! 

 

 

P.s. Det kommer snart flere produkter, jeg bare venter på flere materialer. 

 

 

VINNEREN ER TRUKKET OG HAR BLITT KONTAKTET

 

7 kommentarer

Siste innlegg