Treleker til barn

Oliver nye yndlingsleke er til min store begeistring en treleke. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er så glad i treleker. De skriker kvalitet på en helt annen måte enn plastleker. Treleker holder liksom i generasjoner. Da varmer det hjertet mitt å se at lekene kan være minst like populære hos de små. Endelig en leke uten en million farger og lyder og plastdeler som brekker av første gang den lekes med. 

Brannbilen fikk Oliver av morfaren sin, og er overraskende nok fra BR leker. Jeg har ikke vært helt overbevist tidligere av merket til BR innenfor treleker, Kids-Wood, men jeg skal absolutt ha øynene åpne fremover. Kanskje blir det en bilbane i tre til treårsdagen? (No pun intended). 

…for barn på snart tre år klarer helt fint å lage lydene selv. Tro meg.

 

3 kommentarer
    1. hehe. det tror jeg på. Er tante til 10 barn, hun yngste er 3 mnd, og de to eldste er 15. hehe.. Det er noe med trelekene. som du sier: bedre kvalitet, de til og med lukter godt:P haha.. søte bilder 🙂 God helg til dere!

    2. Denne her er helt super og en stor favoritt hos oss her hjemme. Tåler masse guttelek og lillesøster synes den et veldig fin også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg