Interiørcravings: Rimelig DIY skjermvegg, sittepuff, veggspeil og gult interiør

Det er rart hvordan man bare skal lete etter en enkel ting på nettet, og finner en hel haug som man ønsker seg. Her er det jeg kom over på Ellos da jeg lette etter et nattbord:

– En stige til å henge klær på til soverommet, kr 299
– GUL skohylle, kr 279
Serveringsbrett i bjørkefinér, kr 399
Skjermramme som man kan kle opp selv til et skjermbrett/skjermvegg, kr 499
Gulvspeil, åh som jeg ønsker meg et gulvspeil, kr 1699
Sofabord i rustikk stil, kr 2999
Tidsskriftsholder fra Zara Home, kr 519
Sittepuff laget av gjenvunnede bomullsfiller, kr 499

Ingen nattbord i sikte med andre ord, men den puffen og det speilet trenger jeg. Og jeg har så utrolig mange ideer til det skjermstativet. Man kunne tatt strimler i ulike stoffer og surret de rundt. Eller kanskje noen blondegardiner for skjerming uten at lyset blir sperret ut.

Jeg får helt shoppecravings av å ha fri. Hehe.

Noen andre enn meg som får shoppecravings på fridager? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg