Vareprøvesalg og et plagg som er verdt å vente på

I dag fikk jeg være med skjønne Helena på vareprøvesalg hos Trude og Myagency. De har merker som FUB, MarMar og Gro, og er himmelen for mammaer som meg som er litt kresne i klesveien til de små.

Det ble ikke noe shopping på meg i dag, men forelsket meg helt i denne dressen ovenfor fra FUB som jeg kanskje blir nødt til å leie av Helena hvis jeg får en til i nærmeste fremtid.

Denne buksen fra Gro Company skal i hvert fall kjøpes til Oliver når den kommer i butikken:

Litt spor av Charlott bak bloggen Charlottpettersen.no (tidligere mammaoghermann) på det ene buksebenet der, hehe. Er den ikke fin? Litt pyntet, men fortsatt casual nok til barnehagen.

Dere kan følge Trude på Instagram om dere vil; der kommer det stadig bilder av nydelige barn i nydelige klær @trude_myagency

Helena har flere bilder av dagen på sin Instagram, og som fotograf er det alltid noen lekre bilder å se der @helenakrekling

4 kommentarer
    1. Åh så spennende! Godt jeg ikke var i nærheten for da hadde nok pengene fått vinger 🙂 Gleder meg til å flytte hjem til Norge å gå på vareprøvesalg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg