Bryllupsmodus

Nå er det bare dager igjen til Bryllupet på lørdag, og dagene går i jobb og forberedelser.

Roar har kjøpt dress og fått den tilpasset, mens jeg enda ikke helt har bestemt meg for kjole.

Attpåtil er det meldt regn i Oslo på lørdag sist jeg sjekket.

Jeg gleder meg til jeg går ned kirkegulvet og det ikke er noe mer å gjøre eller stresse over, hehe.

Jeg føler ikke bilder av utdrikningslaget passer seg på bloggen, men jeg har lagt ut litt på Instagram for de som synes det er interessant 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg