Stelleveske som kan brettes ut til en reiseseng/stellematte

Jeg har vel skrevet om denne for noen år siden, men jeg mener å huske at nettsiden jeg linket til sluttet å selge den, så må bare skrive om den igjen nå som jeg fant den på Jollyroom. Hadde jeg funnet den da jeg var gravid eller da Oliver var mindre hadde jeg definitivt kjøpt den. Den lille reisesengen hadde vært perfekt til reisene våre, store og små. Jeg ser for meg at den hadde vært ideell på steder der det allerede finnes en seng, men der Oliver var for liten til å sove alene i sengen. Eventuelt der det var dobbeltseng slik at jeg kunne ha han vedsiden av meg i sengen uten at jeg skulle være redd for at han skulle rulle ut av sengen. 


 

Reisesengen har plass til det man trenger til bleieskift, og kan også brukes som stellematte. Jeg ser for meg at om barnet sover i en slik reiseseng vil den kjente lukten gjøre at barnet føler seg tryggere enn om den sover i en fremmed seng. Sengeplassen inni blir 80 cm, så den kan brukes en god stund. 

Jeg bare elsker slike smarte løsninger for småbarnsforeldre. 

Har du sett noe så smart? 

 

Reisesengen finner du her: http://www.jollyroom.no/mamma/stellevesker/doomoo-basic-stelleveske-reiseseng-2i1-gra

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg