Olivers barnehageutstyr i år

Jeg fikk i år som i fjor spørsmål om hvilket utstyr jeg har kjøpt inn til barnehagestart i år. Han har hatt noe fra før sommeren, men det har blitt noe nytt også.

Regnsettet til høst i år, og forhåpentligvis neste vår er fra merket Vill og kostet bare 199 kr (!) på tilbud på G-sport. Støvlene kjøpte vi på samme sted for 179 kroner.

Sekken hans er en LittleLife sekk fra Handysize. Han har den lille grønne som på bildet ovenfor, og også en litt større med plass til en liten drikkeflaske også. Drikkeflasken hans er en barnestørrelse Camelback som jeg ikke husker hvor vi kjøpte, men som jeg har sett på blant annet Anton Sport og Handysize om jeg ikke husker feil.

Oliver har fortsatt vinterjakker igjen fra jeg fant noen på halv pris av 70% for over et år siden og kjøpte inn tre ulike størrelser, hehe. Jeg supplerte imidlertid med en vinterbukse fra Didriksons som jeg var så heldig å få på halv pris.

Han har også en parkdress med utagbart ullfór fra Troll, men alle som har vært ute i snøen en solskinnsdag vet hvor deilig det kan være å ta av seg jakken og bare ha på seg utebukse, så da ble det plutselig begge deler.

Som mellomsko har Oliver noen Superfit halvhøye Gore-Tex sko som han fikk av oldeforeldrene på farmorsiden og farmor selv.

Ellers har han mye ull fra Tom & Trine (Sparkjøp) fra forrige vinter og en del ull fra Pierre Robert som var på salg før sommeren (ja da, jeg elsker salg og hater å betale fullpris for noe, haha).

Matboksene hans har jeg skrevet om tidligere: det er noen helt enkle billige matbokser fra Ark som han har fått lov til å dekorere selv:

Hva er utstyrslisten deres for barnehagestart?

#barnehage #barnehagestart #barnehageutstyr

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg