Vi tester: NonStop og Oreo-yoghurt fra Q-meieriene

Q-meieriene har kommet med noe de kaller godis-yoghurt. Med på laget har de Oreo og NonStop. Som den godterotta jeg er klarte jeg ikke å gå forbi uten å kjøpe begge to.

Det første som skjedde var at jeg kom på kontoret og fikk høre at “åh, jeg har hørt at de er litt kvalmende”. Jeg har imidlertid en greie for ting som andre synes er litt kvalmende (les: bamsemums, kokosboller og jeg er ganske sikker på at jeg også hadde likt “fried Mars bar”), så det er ingen negativ ting nødvendigvis.

Først ut ble Oreo. Jeg er ingen kjempefan av kjeksen, men sammen med det syrlige i yoghurten synes jeg det funket bra. Som en ihuga strøssel-elsker synes jeg alltid det er for lite “attåt” på slike produkter, men jeg synes Q har vært flinke her. Ikke for lite, og heller ikke for mye.

 

Min favoritt ble imidlertid NonStop-versjonen. Jeg elsker den mørkere sjokoladen i NonStop, og dette sammen med krønsj fra skallene og den søt-syrlige yoghurten var bare perfekt!

Nå er imidlertid dette lørdags-yoghurt i mine øyne, så spørs om det blir så mange flere i hverdagene 😉

OK da, jeg spiste en i lunsjen i dag – bare noen timer til helg i hvert fall. 

 

Har du prøvd de nye godis-yoghurtene fra Q? 

 

5 kommentarer

Siste innlegg