Slik bor vi: Oliver har fått eget rom

For en uke siden flyttet vi til Bærum, ikke langt unna der jeg bodde med min mamma og pappa da jeg var på Olivers alder. Oliver har i den nye leiligheten fått sitt eget rom, noe som alle som har snakket med han på telefon har fått høre gjentatte ganger. Her om dagen fant vi en vokseseng på Finn.no Gis Bort, og rommet hans begynner å ta form. Slik ser det ut nå: 

Trancherbordet er fra IKEA og stolen er fra HAY. Sengen er en eldre IKEA-seng. Vi har også en bokstavplakat som skal opp på veggen, men vi har ikke kommet helt dit enda. Det ser litt sterilt ut foreløpig, men vi regner med å sette inn litt lekeoppbevaring til høyre for stolen/nattbordet hans, og lekene kommer nok fort nok utover gulvet igjen. 

Hva synes dere? 

 

 

#barnerom #mammablogg #interiør #mamma #IKEA #HAY

9 kommentarer
    1. Syns det var et veldig trist rom foreløpig så gleder meg til flere bilder når dere er ferdig og har fått mer på plass. Er det forresten plass til han på rommet om noen år? Syns bare det så utrolig trangt ut dersom sengen skal trekkes ut?

    2. Hr han ikkje vindu? I så fall er det vell ikke lovlig å bruke som soverom
      Sann vokseseng har datteren vår også:)

    3. Sikkert stas å ha fått sitt eget rom 🙂 Og gratulerer med leilighet!
      Ser en som har kommentert over her syntes det så trangt ut, men det kan jo hende det er plass til stor seng i lengderetningen. Men er jo lurt å ha senga på kortveggen så lenge det er plass til det. Sønnen min har akkurat fått stor seng, og da ble det mye trangere på rommet, men det går det og 🙂

    4. Så fin seng! Jeg har lett og lett og atter lett etter akkurat den senga, finnes ikke lenger på ikea. Må bare spørre, vet du hva sengen heter? 🙂 Håper på svar! Dette er en av få bilder jeg har funnet av senga

    5. Siv: Jeg vet dessverre ikke hva den heter, men jeg jobbet en gang på kundesenteret til IKEA. Der har de info om utgåtte varer opptil flere år, så om du ringer dem og spør/sender en e-post med bildet av Oliver sin seng vedlagt, så kan det faktisk hende at de kan klare å finne den for deg. Det er en del av opplæringen å finne frem til varer i systemet uten å vite navnet på varen. Husk bare å nevne at den er utgått av sortimentet slik at de ikke leter i feil system.

      Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg