Vi tester børstehoder fra Oral-B og den nye tannkremen Oral-B ProExpert

Gjennom Buzzador, en side der man kan få være med å teste ulike produkter med venner, diskutere og si sin mening, har vi fått lov til å prøve de mer fancy børstehodene til Oral B. 

Bøstehodene vi har prøvd er FlossAction (ovenfor), Trizone (nedenfor) og et whitening børstehode. 

Jeg er vant til de roterende børstehodene til elektriske tannbørster, så Roar fikk prøve TriZone-hodet. Roar mente at TriZone var bedre enn de orginale vi har brukt tidligere, uten at han var helt sikker på hvorfor. 3D White børstehodet føltes litt hardere enn de andre, og ga ingen umiddelbar whitening effekt som jeg kunne se. Tanntrådhodet kan ha virket bedre mellom tennene, men jeg vet ikke om det egentlig er en placebo-effekt etter å ha lest hva hodet skal gjøre. 

Det er imidlertid ingen ting å si på effekten fra elektrisk tannbørste mot vanlig tannbørste. Her i huset er hele familien frelst, og jeg tror ikke vi kommer til å gå tilbake igjen med det første. 

Når det kom til tannkremen smakte den… USA? Det høres kanskje rart ut, men jeg fikk med en gang vibber til en av Amerika-turene til meg, søsteren og faren min da vi var yngre, så jeg regner med at det er et tannkrem-merke i statene som smaker ganske likt. Her hjemme har jeg utnevnt den nye tannkremen til “min” tannkrem, så nå er det USA-mimring hver kveld, og en og annen morgen (nei, mamma, pappa og André – jeg er ikke like flink til å pusse tennene mine om morgenen. Der, nå er det sagt). 

 

Har du prøvd noen av børstehodene til Oral B utover de orginale? Hvilket børstehode er i så fall din favoritt? 

 

 

 

P.s. Vil du også være med å teste og diskutere produkter for Buzzador og deres samarbeidsparnere? Da kan du følge denne linken: 

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=NO&refstr=juliecv

Du kan også sende en SMS hvor du skriver:  Buzzador juliecv  til 1963 så får du det du trenger for å logge inn tilsendt umiddelbart.  Første gang du logger inn får du fullføre din profil slik at de kan velge ut rett kampanjer for deg. 

 

#buzzador #oralb #mamma #mammablogg #produkttest #tannbørste

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg