Fotballspilleren min

Vi flyttet jo til Bærum for en tid tilbake, og i løpet av våren har Oliver allerede rukket å bli stamgjest på den lokale fotballbanen i nabolaget. For tiden jobber vi litt med teknikk sånn at ballen ikke bare mæles i alle retninger og han får mer presisjon i pasninger og skudd.

Her synes jeg han likner så på tante Silje da hun var liten – for de som kjenner henne. Jeg kan se om jeg finner et bilde jeg kan legge ut til sammenlikning. De likner ofte i mimikken og det lure ansiktsuttrykket.;)

Merkelig nok er det ikke så mange barn på fotballbanen enda, men det tar seg vel opp iløpet av sommeren. Inntil da er mamma og pappa med på fast start-treer.

#mamma

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg