Papirbryllup: Ett års bryllupsdag

På søndag hadde jeg og Roar ett års bryllupsdag, eller papirbryllup som det så eksklusivt kalles. Roar hadde sagt at han skulle jobbe i helgen, og jeg trodde jeg skulle bli sittende alene og vente på at han skulle komme hjem. Istedenfor bråvåknet jeg på lørdag fordi han fortsatt lå i sengen og ropte til han “klokken er ni! Du kommer for sent på jobb!”, før han snudde seg med et lurt smil. Det tok noen sekunder før jeg skjønte at han hadde tatt seg fri og planlagt en dag sammen. Som den shopoholikeren jeg er ble det først en tur inn til sentrum der jeg fikk noen nye øredobber (som noen kanskje har fått med seg på Instagram) før vi dro til en kompis av Roar og grillet. Vi er ikke helt menneskene til å gjøre store ting ut av jubileumer (bortsett fra at vi giftet oss ti år etter vi ble sammen, det var jo en hyggelig måte å feire ti år på, hehe), så på kvelden dro vi hjem og så på film. Akkurat passe romantisk 😉 

 

 

#bryllup #papirbryllup 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg