Gjenbrukbar smoothie-pose

Jeg har tidligere tipset om smoothie-posene fra Cherub Baby, men siden det er litt risky å kjøpe ting som skal inn i barns munn/på barns hud fra utlandet tenkte jeg å tipse om en norsk bedrift som tilbyr slike smarte poser i et friskt design: Smudis.  

Selv elsker jeg ideen med gjenbrukbare poser eller “pouches” til smoothie, ettersom det fort blir dyrt med disse ferdig-posene fra Ellas Kitchen man får kjøpt i butikken. Med slike DIY-smoothier kan man jo også velge selv hva man skal ha i. Stefaren min bruker å lage de med frukt, grønsaker, nøtter og egg (haha, jeg fikk helt sjokk første gang han laget meg en smoothie med egg i, men jeg smakte det ikke, og man får i seg proteiner; så når norske egg har salmonella-garanti tenker jeg bare “hvorfor ikke?”). 

Prisene er også veldig overkommelige i forhold til konkurrentene (Yummi Pouches koster f.eks 199 for 4 stk om man vil ha de fargerike versjonene): 

 

Har du noen erfaringer med gjenbrukbare smoothie-poser? 

 

P.s. Innlegget er ikke sponset, men om jeg får tak i noen tenkte jeg å prøve og kjøre i gang en give-away om det er interessant. 

 

Les også: 
– Vi tester Smudis gjenbrukbare smoothieposer

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg