Shoppingfrokost hos Juvelen Byporten

Forrige uke var det shoppingfrokost hos Juvelen Byporten med 25% på hele butikken. Arrangementet var i samarbeid med Costume og Calvin Klein, og jeg var med og tok bilder. Det ble servert frokost, og det var 25% rabatt på hele butikken. 

Her er noen av bildene fra kundefrokosten: 

Premiepakken man kunne vinne. Så mye fint! 

Frokosten. Sykt gode croissanter fra BIT og makroner med Juvelen-logo. 

Goodiebags

Stella- og Costume-redaksjonen hadde valgt ut sine favoritter fra Juvelen. 

Masse fint fra Snö of Sweden. 

Kjempefine klokker til bare kr 299,- (jeg ønsker meg den med hvit reim

I det siste har jeg forelsket meg helt i merket APM Monaco. De har litt anderledes smykker, som ear cuffs i sølv, og håndringer som går rundt hånden istedenfor rundt fingrene eller håndleddet. Jeg tåler jo nesten ingenting som ikke er sølv eller gull, så her har jeg endelig funnet motesmykker jeg faktisk tåler. 

Av alle tingene i premiepakken forelsket jeg meg i denne ringen fra Juvelen, og Cloé-mappen i bakgrunnen fra Fredrick & Louisa. 

Veldig morsomt å være med på shoppingfrokost selv om jeg klarte å ikke kjøpe noe. Tror jeg kanskje må unne meg klokken i løpet av sommeren, men. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg