Ta vare på Instagram-minnene: Sticky9 magneter

Jeg har jo skrevet om den nye fremkallings-appen til Elite Foto, men jeg tenkte jeg også kunne tipse om en annen måte jeg også tar vare på minnene fra Instagram: Nemlig Sticky9. Her taster man bare inn instagram-kontoen sin, plukker ut bilder, og bestiller magnetene. Enkelt og greit, og en veldig hyggelig gave. Vi har brukt slike magneter for å gjøre kort litt mer personlige, og velger bilder som vi synes passer mottakeren. 

Også så morsomt det er å flytte rundt på magneter med bilde av seg selv, da: 

Når man legger inn en bestilling får man også en rabattkode man kan dele med vennene sine, så jeg tenkte jeg kunne dele min her 🙂 

Bruk koden

FRIENDXYCL

https://sticky9.com/ for å få 15% på din bestilling. 

 

Og P.S: Husk å holde deg under tollgrensen på kr 350, om du ønsker å slippe og betale toll. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg