Slik bor vi: Stue

Det har jo skjedd mye siden sist jeg blogget. Vi har blant annet kjøpt oss bolig i Bærum og jeg har begynt i ny jobb som jeg stortrives i. Så jeg tenkte å gi et lite innblikk i hvordan vi bor nå. Det er ikke så stort; like over 60 kvadratmeter, men sånn blir det gjerne når førstepri under boligjakten er å bo i Oslo/Bærum der vi har jobb og omgangskrets. Vi trives like vel veldig godt her med vår lille hageflekk og en ganske ny leilighet der vi ikke trenger å gjøre noen oppussing. 

Her er noen bilder av stuen vår: 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Veldig mange beklager jo rotet når de viser de strøkne hjemmene sine. Jeg beklager imidlertid at det er så ryddig. Vi bor jo ikke egentlig slik. Siden vi ikke har vaskerom er det ofte klesvask i stua, og leker fra Oliver ligger jo gjerne fint dandert på gulvet. Putene i sofaen er sjeldent “fluffet” opp, og ligger vanligvis som noen deformerte plastelinaklumper i sofaen. Skal jeg være helt ærlig har det inntil nylig alltid vært glass eller en tallerken eller to på det lille bordet også – jeg har skyldt på at vi ikke har hatt oppvaskmaskin, men vet ikke om jeg vil innrømme den hele og fulle sannheten for verken meg selv eller dere som lesere. Jeg var uansett så sleip at jeg tok bilde rett før vi skulle få besøk – og siden man ofte rydder unna litt når man får besøk, så ser det altså (i mine øyne i hvert fall) ganske ryddig ut her. (Men lev gjerne i illusjonen om at jeg alltid har det relativt ryddig her – det går fint for meg. Og vi har blitt flinkere til å holde glass og tallerkner borte fra stua etter vi fikk oppvaskmaskin. Så det er jo noe). 

Slik er utsikten min fra sofaen: 

 

 

#mamma #interiør 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg