Første innkjøp til babyene

Jeg husker ikke hvilken side jeg fant det på, men leste et sted at det kunne være smart ned en vugge når man ventet tvillinger. Jeg hadde jo tatt vare på vuggen etter Oliver som jeg var veldig fornøyd med (en av de få tingene vi faktisk tok vare på utenom alt hjemmestrikket tøy), men det kan jo bli i trangeste laget med to i én slyngevugge. Vi fikk litt penger til oppvaskmaskin til jul, så jeg tok jeg friheten å kjøpe denne for pengene til overs fra foreldre og besteforeldre etter vi kjøpte og installerte oppvaskmaskinen: 

SAMSUNG CSC

Vi hadde også en kanin-bamse klar, så da vi fant ut at det var TO små babyer dro jeg og Oliver og kjøpte en krabat til: 

SAMSUNG CSC

 

#mamma #gravid #tvillinger

3 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen din<3 derfor hadde det hatt stor betydning for meg om du hadde tatt en titt innom bloggen min å si hva du synes!

    2. Hei, så kjekt med tvillinger 🙂 fikk tvillinger for snart 1 år siden. jente og gutt. + vi har en gutt på 3 år.
      Hvor langt er du på vei?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg