Babyrom-inspirasjon: Geometriske og tredetaljer

Drømmer meg litt bort i babyrom om dagen. Akkurat nå har vi bare to soverom. Det funker i starten, når babyene uansett bor på vårt rom, men etterhvert må vi nok begynne å se etter en bolig med tre soverom. Man kan jo likevel gjøre noen endringer rundt babyenes del av soverommet for å gjøre det litt mer til “deres” del. Jeg liker blant annet disse løsningene: 


Kilde

Litt fargerik maling kan skille “barnedelen” fra voksendelen. Jeg falt for denne retro fargekombinasjonen som kanskje til og med kan funke selv uten barn? 

 


Kilde

Her har man skjært ut finérplater i fjellformasjoner og lagt disse opp mot veggen. Dette kan være en fin midlertidig løsning, som jeg synes ga en kul effekt og en viss “inndeling” av rommet. 

Hva synes du? Dumt å gjøre babydelen av soverommet mer “barnevennlig” når det bare er midlertidig, eller koselig så lenge de bor på foreldrenes rom? 

Følg gjerne Pinterest-boardet mitt “Chic children’s rooms” for mer barneromsinspirasjon 🙂 

 

Les mer på blogg.no om: 
#interiør #barnerom #mamma

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg