Gravidmagen skrått forfra (uke 24)

Jeg har den siste tiden sagt at jeg “føler meg som meg selv, bare med en graviddrakt på”. Med få eller ingen plager, selv om magen har vokst fort, har jeg ikke helt kjent graviditeten på kroppen enda. Har til og med kunnet trene yoga med noen modifikasjoner på øvelsene for å unngå å kræsje i magen. Men i dag måtte jeg bite i meg de ordene. For første gang føler jeg meg gravid og ganske sprengt. Så da var vel graviditeten i gang antar jeg, hehe. 

 

#gravid #tvillinger #mamma 

3 kommentarer
    1. Har ikke lest bloggen din på veldig lenge, men besøkte den tilfeldigvis i dag, så spennende nyheter å finne! Gratulerer så mye 😊 Vet dere hva dere får eller skal det være en overraskelse/hemmelighet frem til fødsel?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg