Vippestoler til tvillingene

Er det noe jeg husker fra Oliver var liten, er det at vippestolen var en redning mang en gang. Vi var så heldige og fikk en Babybjörn vippestol av mine foreldre til Oliver som jeg var veldig fornøyd med, så da jeg fikk muligheten til å kjøpe to stykker av en tvillingmor til en hyggelig penge på Finn.no slo jeg til: 

SAMSUNG CSC

Disse vippestolene har jeg litt mindre kvaler med å bruke i “tide og utide” som det sies. Vippestolene fra Babybjørn kan nemlig justeres i flere hakk, helt fra “nesten liggende” når barnet er liten og ikke skal sitte/ligge i verken vippestol eller bilstol over lengre perioder, til litt mer “sittende” posisjon når barnet blir eldre. Trekkene på disse kan også enkelt taes av og vaskes om det trengs (noe det ofte gjør). 

Det finnes ulike vugger og vippestoler til tvillinger der de sitter/ligger sammen, men vi valgte heller to separate slik at de ikke sitte sammen hvis den ene er cranky, eller vi har fordelt én baby pr forelder en dag.  

Finn.no har forøvrig vært en livredder for lommeboken nå som “alt” må kjøpes dobbelt. Heia gjenbruk! 

 

Les mer på blogg.no om: 
#mamma #babyutstyr #tvillinger #gravid 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg