Tvillingmagen uke 27

Den siste uken føler jeg har gått kjempefort, og synes ikke egentlig magen har blitt noe større. Jeg jobber fortsatt 75%, noe som går kjempefint enn så lenge. Har likevel måttet takke nei til to jobbturer i mars/april, som er litt kjipt, men bedre å være hjemme i Oslo og ta møtene over telefon istedenfor å risikere at noe skjer når jeg er på tur. Man vet jo aldri med tvillinggraviditet. 

Har enda ikke fått noen gravidplager utover at hvis jeg står og går veldig mye en dag kan jeg bli litt sliten i ryggen. Kjenner godt med bevegelse fra begge “sider” av magen. Kontroll i morgen med ultralyd for å sjekke at de vokser som de skal. 

Det blir spennende fremover – det sies at man i uke 30 med tvillinger skal være like stor som en fullgravid med én. Time will show 😉 

Er det noen tvillinggravide/tvillingmammaer som leser bloggen og som også deler bilder underveis? Legg igjen en kommentar – jeg vil gjerne se din tvillingmage (eller enling-gravidmage for den saks skyld). 

 

Les mer på blogg.no om: 
#gravid #tvillinger #mamma 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg