Tvillingmagen uke 35

Nå får jeg kynnere av nesten ingenting, så etter kontrollen tidligere i uken ble jeg til slutt 100% sykemeldt. Med tanke på at tvillinggravide ofte blir sykemeldt allerede i uke 20/24 føler jeg uke 34/35 får være en liten seier. Nå begynner det virkelig å bli tungt, men det skulle vel bare mangle med to babyer i magen og maks 2-3 uker igjen. 

Til uken skal de vurdere om de ønsker å sette meg i gang, ettersom den minste av dem ikke har vokst helt som de ønsker, så for alt jeg vet blir dette den siste mageoppdateringen. Ganske sprøtt å tenke på. Samtidig så føler jeg ikke magen er SÅ stor som jeg hadde trodd nå helt på slutten? Altså – jeg våkner stadig av halsbrann, kan ikke sitte behagelig i nesten noen sittestillinger, og kjenner at det er ekstremt liten plass der inne – men da jeg ble tvillinggravid googlet jeg jo tvillingmager til den store gullmedalje, og der var det mange skrekkeksempler. Sånn sett føler jeg meg bare som en stor enlinggravid. 

Så da blir det en spennende uke – kanskje blir det babyer, eller kanskje blir de inne litt til. Jeg håper bare alt er bra med de to ♥

To be continued… 

 

#gravid #tvillinger #mamma #mammablogg

4 kommentarer
    1. Masse lykke til! 🙂 Elsker bloggen din!
      Er selv i uke 35. Siden jeg er diabetiker har jeg etter de seneste kontrollene fått vite at babyen min vokser for fort. Skal på UL til onsdagen og håper virkelig de bestemmer seg for å sette igang fødselen da det var prat på dette sist gang. Grensen er uke 37, men da vil hun allerede være for stor. Har mye av de samme plagene som jeg ser du har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg