Ting vi mangler til babyene

Jeg trodde jo vi var helt ferdig med ting til babyene, men har kommet på noen ting vi fortsatt mangler. Like vel får man jo gjerne noen gaver når folk kommer på barselbesøk – så det er kanskje ikke vits å kjøpe inn alt? 

Det vi mangler er i hvert fall: 

Klorevotter (dette bør jeg kanskje kjøpe selv før de kommer?) 

Babynest (trodde ikke jeg trengte dette, men fikk tips av en venninne at det var veldig greit å ha) 

Laken til sprinkelseng (har fått ett av svigermor, men har glemt å kjøpe flere. Disse havner jo fort til vask)

Babygym (siden jeg er så sær og kun vil ha i tre, ikke i plast eller tøy, burde jeg nok kjøpe dette selv)

Lammeskinn 

Gulpekluter (jeg har forelsket meg helt i disse store fra Name It)

Ammeinnlegg og brystpumpe (vel, dette er vel mer meg som trenger) 

Hettehåndkle (at jeg kan ha glemt dette – det var praktisk med Oliver husker jeg)

Kommode til å ha ved siden av sprinkelsengen

Så bortsett fra klorevotter kan vel det meste av dette vente til barselpermisjonen. Brystpumpe får man låne på sykehuset så vidt jeg har forstått, og man kan jo bruke voksenlaken på sprinkelsengen om det er krise. 

 

#gravid #mammablogg 

6 kommentarer
    1. Åh såå spennende ! <3 Klorevotter? Visste ikke det fantes O:) - gikk veldig fint med oss uten, må bare passe på at neglene ikke blir så lange 🙂 Sååå utrolig kjekt å gå å handle inn <3 Masse lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg