Knivmagnet i tre

Jeg er vanligvis ingen “fan” av magnetlister til kniver, og har siden jeg flyttet ut hatt en massiv knivblokk på benken til tross for liten benkeplass. Her om dagen kom jeg like vel over denne knivlisten i tre fra Øyo hos Jernia: 

SAMSUNG CSC

Jeg har sett liknende på Etsy og Pinterest, men de har alltid kommet over momsgrensen så jeg har droppet det. Denne er imidlertid på salg på Jernia nå, til kr 399 – så det var jo en veldig hyggelig pris. Den kom også i posten på bare 2 (!) dager – så netthandel fra Jernia anbefales virkelig. 

Hva synes du? Magnetlist til kniv – yey or ney? 

 

#mamma #mammablogg #interiør 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg