Nye smykker i nettbutikken

På grunn av graviditeten og fødselen har det ikke vært så mye aktivitet hos smykkemerket mitt VIK, men nå har jeg endelig fått inn litt nye design i nettbutikken som jeg bare vise dere: 

Noen av nyhetene er blant annet et smykke som minner om bestselgeren vår V-smykket, bare med en trekant istedenfor en V. Jeg har valgt en forgylt versjon av dette, fordi det er den forgylte V’en som har vært mest populær. Smykket finner du her.

Jeg har også tatt inn en sirkel-ring med mindre sirkel og størrelse, som kan brukes av jenter med smalere fingre, eller som knokering, samt fått inn ny levering av sirkel-øredobbene som vi var utsolgt for.

Vi har også fått flere armbånds-nyheter, blant annet dette i forgylt sølv med en pil som jeg tror kommer til å bli populær. 

Hva synes du om de nye smykkene? 🙂 

 

#smykker #mote #mamma #mammablogg #shopping

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg