Vognleker i duse farger på plass!

Jeg er litt sær når det kommer til farger og barna mine. På Oliver prøvde jeg å ikke ha alt i blått – noe jeg har prøvd å fortsette med også med Birk og Konstantin. De har derfor mye i gult og grått, kombinert med noe av det blå de har i klær og tilbehør. Da jeg fant disse vognpyntene på Riktige Leker i sentrum klarte jeg derfor ikke gå fra de. Vognlekene har fortsatt kontraster, samt noen farger, men hovedfargene er i hvitt og grått. 

De har en rekke spennende aktiviteter, som pipelyder, knitrelyder, rangler, pluss at den ene rister når man drar i tråden under. Jeg vurderte å kjøpe to like, men jeg kjøpte heller to ulike, så kan de bytte på: 

Vognpynten er fra Skip Hop, og kan brukes som vanlige babyleker når man klipser de av vognen. Jeg finner de ikke igjen på Riktige Leker sine hjemmesider, men månen finnes på Babyshop.no her, og skyen her (affiliatelenker). 

Søte eller kjedelige? Jeg liker i hvert fall disse bedre enn de veldig fargesprakende alternativene. 🙂 

 

#baby #vognleke #mamma #mammablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg