Babygym for tvillinger i tre: DIY

Jeg har lett en stund etter en babygym som tvillingene kunne bruke sammen. Det sies jo ofte at det er godt selskap i en tvilling, så jeg ville prøve å unngå to separate babygym. Siden vi ikke fant noen jeg likte, laget like så godt jeg og Oliver en selv i tre: 

SAMSUNG CSC

Først kuttet vi noe plank jeg hadde liggende til halvmeter-lange stykker, og pusset lett over med sandpapir: 

SAMSUNG CSC

Så brukte vi et stort bor for å lage hull til pinnen, helt gjennom det ene benet – og halvt gjennom det andre, og kuttet den runde pinnen slik at den ble 70 cm: 

SAMSUNG CSC

Så skrudde vi til slutt fast den runde pinnen i endene som hadde hull halvveis gjennom. Vi hadde egentlig tenkt at den skulle kunne slås sammen når den ikke var i bruk, men den føltes litt løs, så vi festet den heller med noen ekstra skruer: 

SAMSUNG CSC

 

Guttene er ikke sånn super-interesserte enda, men jeg tror den blir bra etterhvert. 

SAMSUNG CSC

 

#diy #babygym #mamma #baby #gjørdetselv 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg