2 unisex krabbetepper i nøytrale farger

Da jeg gikk gravid med Oliver husker jeg at jeg hadde litt av en jakt da jeg lette etter krabbetepper. Jeg er veldig glad i unisex-ting til barn, fordi det ikke “skriker” like mye som alt det rosa og blå, og gjør det lettere å arve videre uansett kjønn. Dette er krabbeteppene guttene har nå, og de synes jeg er så fine at de godt kan ligge i stua uten at det føles ut som grelle babyting har tatt over stua: 

1. Krabbeteppe i grått og gul fra Cubus 

SAMSUNG CSC

Da jeg fant dette teppet hos Cubus forelsket jeg meg så i det at jeg kjøpte to. Nå er det på salg til kun kr 99 her

2. Krabbeteppe i beige m/elefanter fra IKEA 

SAMSUNG CSC

Dette krabbeteppet hadde jeg allerede kjøpt før jeg fant ut at jeg var gravid fordi jeg hadde det klar til neste venninne som skulle få barn (ettersom jeg nærmer meg 30 skjer det oftere og oftere om dagen). Kvaliteten er god, det kan vaskes og ser pent ut. Teppet finner du på ditt nærmeste IKEA eller på nett her

Det finnes jo sikkert en god del andre nøytrale krabbetepper der ute, men disse er rimelige og gode alternativer 🙂 

 

#mamma #baby #krabbeteppe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg