Tilbake i vuggen

Det regner så fælt i Bærum om dagen at jeg kvier meg litt for å gå ut på alle trilleturene jeg vanligvis tar. Før hadde jeg 3-4 trilleturer på en dag, der både jeg og guttene fikk luftet oss litt, samt at jeg fikk beveget meg litt. Her om dagen prøvde jeg imidlertid å få guttene til å sove i vuggen igjen, for første gang på en måneds tid. Det gikk så-som-så, men guttene var i hvert fall søte der de lå: 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Og nei; de sovnet ikke. Bøllefrø. 

 

#mamma #baby #foreldre #barn #tvillinger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg