Pickles Sommerromper av bestemors venninne

Da guttene var yngre fikk vi disse kjempefine romperne av mønsteret Sommerromper fra Pickles, fra guttenes bestemor (/farmor). Jeg ønsket meg romper basert på oppskrift og venninnen hennes strikket. Nå passer guttene endelig inn i romperne, og de er såå fine! 

Jeg bare elsker slike rompere! Skulle ønske jeg selv kunne strikke mer avanserte ting en skjerf, men jeg finner liksom aldri tid til å lære meg det. 

Knappene i skrittet har likevel en tendens til å gå opp på disse, så jeg vurderer å bare strikke et lite felt som går mellom bena, slik at de holder seg på plass. 

Fine, ikke sant? 🙂 

 

#mamma #baby #hjemmestrikk #Pickles #barn #foreldre

2 kommentarer
    1. Åhh, når jeg ser sånt så skulle jeg ønske jeg kunne strikke xD hehe, det er sååå fint med hjemmestrikket til barna <3 Kjempe søte var de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg