Chelsea boots støvler: Støvler man kan bruke på kontoret

SAMSUNG CSC

Jeg sverger til ankelstøvletter fra høst til vår, og har ødelagt mang et par chelsea boots av skinn i regnet. Lenge har jeg tenkt at jeg skulle kjøpe meg noen støvler, og ha skift på kontoret, men landet til slutt på at jeg likesågodt kunne kjøpe meg noen støvler formet som de elskede ankelstøvlettene mine. 

Det var egentlig en av disse fra Tretorn eller Tommy Hilfiger jeg hadde sett meg ut: 

Men, så fant jeg disse (de på bildet øverst) fra Nelly.com til bare kr 299,-! 

 

Så nå kan regnet bare fortsette! Jeg er klar. 

 

#støvler #mote #mamma #Nelly

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg